wtorek, 7 grudnia 2010
abażury -progres
Kristeva definiuje brud jako abiekt niewygodny, jego nieprzystawalność do ludzkiego poczucia bezpieczeństwa i komfortu polega na tym, że jest ,,nie na miejscu,, Nie wiadomo oczywiście, gdzie być powinien, wiadomo tylko, że tutaj uwiera. Tego typu brudem stają się ludzkie włosy czy obcięte paznokcie. Jest w nich coś złowrogiego, jakaś drobna zapowiedź śmierci. Folia to sztuczny abiekt wytworzony kulturowo, paradoksalnie wchodzi w ciekawy dialog z ,,wy-miotami,, biologicznymi.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz