Mimo, iż poczyniłam sobie towarzyskie pustki, wysyłając indywidualne prośby o teorię do NICzego:), experyment ten już nasuwa pewne wnioski.
1. Większość imienne zaproszonych w ogóle nie zareagowała, co może wskazywać na :
a. nie odebranie wiadomości
b. odebranie i uznanie, iż oszalałam i lepiej nic nie pisać, żebym się nie przyczepiła:)
2. Jedna osoba (związana z krytyką i kuratorowaniem na co dzień) napisała, iż ,,nie pisuje o niczym,,
trzeba tu podkreślić, iż chodzi tu o nic a nie NIC, co wskazuje na to, iż tak wysoce deprecjonuje NIC, iż przyznaje mu wszelkie cechy realnego niczego; nie jestem bynajmniej obrażona:)
Zapytałam dociekliwie, jak rozpoznaje, kiedy ma do czynienia z niczym. ,,Intuicyjnie,, - odpowiedź niby oczywista i jakże potwierdzająca maksymalny subiektywizm wartościowania sztuki
Dlatego tejże osobie bardzo dziękuję:) każdy głos jest lepszy niż nic/NIC:)
3. jest też mała grupka, która grzecznie nie odmawia i obiecuje kiedyś coś.......jej członkowie, będą teraz zakłopotani w jakimkolwiek kontakcie ze mną a być może będą go nawet unikać:)
4. pozostają jeszcze ci, którzy ,,nie piszą,,
Może właśnie w tym jest problem, wczoraj miałam okazję rozmawiać o sztuce z grupą warsztatową, średnio zorientowaną w sztuce, każdy był w stanie się wypowiedzieć, choćby mówiąc, że nie rozumie, nie lubi, deprecjonuje.
Co jest takiego strasznego w pisaniu????
Przecież nigdzie nie zaznaczałam, że o NICzym trzeba pisać dużo i dobrze:)
(wiotkie materie obciążone NICzym)
Nie wierzę, że nie da się o nim nic wymyślić, w czym jest gorsze od np. obrazu z gównem???
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz