Dalej eksplorując współczesne kanony piękna.
Ciało jako instrument, na którym można ,,zagrać,, wszystko, uderzając (atakując) z impetem.
Totalne odmóżdżenie na punkcie odtłuszczenia.
Ciasny gorset wymogów społecznych, podgrzewany nieustanną krytyką (oraz jawnym i podprogowym komunikatem medialnym).
Uszyty ze słoniny bębenek-gorset odpowiada kształtem aktualnym wymogom co do kobiecej sylwetki.
Instrument docelowo zostanie umieszczony w metalowej kuwecie. Pod nią zaś znajdzie się elektryczny palnik.Pod wpływem wysokiej temp. tłuszcz ze słoniny będzie się wytapiał i spływał do kuwety. ,,Ciało,, instrumentu będzie się zaś stawało transparentne, ukazując szkielet.
niedziela, 24 marca 2013
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz