piątek, 22 marca 2013
bad karma / zła karma
Zawartość ,,implantów,, zmieniła się w serwatkę a nawet ser. W postaci stałej jest już nie do wydobycia, bez przemocy, destrukcji. Zatem ,,zbiorniki,, są pełne same dla siebie i spełniają jeden z podstawowych wymagań względem artefaktu. Mało tego, bezużyteczne wnętrze staje się powoli niebezpieczne, gdyż ulega procesom biologicznego rozkładu (co dodatkowo je zabezpiecza przed jakąkolwiek próbą użycia).
Wracając do realnego punktu wyjścia. Współczesne ciało to zbiór jakby nie powiązanych elementów. Każdy istnieje sam dla siebie. Zatem np. poprawa biustu jest ulepszeniem tylko jednego puzla układanki. To nic, że może nie pasować do reszty, sam dla siebie jest super.
Sięgając głębiej, kobieta poddająca się operacjom plastycznym, nie jest w stanie zaakceptować siebie, ma problemy z ,,mojością,,. To organizm swoiście zatruty złą energią. Oczywistym jest, że taki wytworzy ,,kwaśne mleko,, i nim nakarmi potomstwo.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz