Mam skłonność do konstruowania absurdalnych wynalazków, które odgrywają (niczym aktorzy życie) realne stany i sytuacje.
W tym wypadku dane są:
1. bębenek - gorset ze słoniny
2. metalowy stolik - pojemnik na ,,wytopiny,,
3. metalowy pojemnik na węgiel - źródło ciepła
Jak nie trudno się domyślić, rozżarzony węgiel znajdujący się pod stolikiem - kuwetą rozgrzewa blachę przemieniając ja w swoistą patelnię. Instrument topi (poci) się zmniejszając swą objętość oraz stając się transparentnym.
Punkt odniesienia w rzeczywistości, dla tej wizualnej metafory nie jest raczej trudny do odczytu. Chodzi o ,,grę,, na ciele i z ciałem.
sobota, 4 maja 2013
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz