Rzeczy najprostsze wymagają najwięcej uważności. Na białych tacach zawieszonych na żyłkach spoczywają jajka. Na jednej z nich jajko jest chronione przed wypadnięciem przez ,,barykadę,, z jaj unieruchomionych, są tylko 2 małe prześwity, dające pewne ryzyko. Druga taca jest już dużo bardziej niebezpieczna. Małe są szanse, iż 2 jajka pobrzeżne zapobiegną wypadnięciu jajka ruchomego. Najtrudniejsza jest jednak sytuacja jajek umieszczonych na małych, nie zabezpieczonych okręgach. Obiekty są umieszczone w przestrzeni w ten sposób, iż oglądający musi zachować szczególną ostrożność, by nic nie potrącić, nie zrzucić. Jajka są atrapami ale nie jest to oczywiste na pierwszy rzut oka.
Najlepszym kolorem dla rzeczy najprawdziwiej najprostszych jest biel (czyli właściwie brak koloru). Marzy mi się wystawa złożona tylko z białych obiektów, taka wizualna kwarantanna.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz