Być może ze względu na mój, mimo wszystko, jeszcze nie zaawansowany wiek zupełnie nie przejmuję się śladami upływu czasu na ciele. Wręcz przeciwnie z zaciekawieniem oglądam pierwsze zmarszczki mimiczne pod oczami i na czole, szukam siwych włosów. Nie maluję się i nie farbuję włosów, by było jak jest, do bólu prawdziwie. Dla niektórych przeczy to estetyce (np. fryzjerka ilekroć idę ścinać na krótko pyta o jakim myślę kolorze, dziwnie się krzywi w koślawym uśmiechu, gdy mówię, że o żadnym:)
Nie rozumiem współczesnego pędu do kamuflowania, że czas upływa i zbliża się do końca. Botoks świetnie sprawdza się do tworzenia współczesnych grotesek, ztuningowanych na 20-latki 30, 40, 50....latek. Bo lata 20-te to ogólnie przyjęty obecnie dla wszystkich (swoją drogą nastolatki też do niego dążą) wiek.
W celu udoskonalania się w zachowaniu zen wobec utraty i tak wątpliwej urody, przeprowadzam przyspieszony proces starzenia własnego portretu. Bo kto powiedział, że nie tęsknię za malarstwem:)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
O mnie
- Karolina Żyniewicz/artdycyna
- Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz