sobota, 20 lipca 2013

krwawnik - raport

Tak, jak myślałam, z krwią łatwo nie jest. Wszelkie kulturowe jej obudowy i związane z nimi obawy się sprawdzają. Dodatkowo także głęboko zakorzeniony biologiczny strach przed jej utratą, związaną z przekroczeniem granic ciała.
Bardzo opornie idzie mi zbiórka pròbek ale mam to wpisane w koszta. Tylko nieliczni są w stanie zranić się celowo. Właściwie, to chyba, póki co, tylko ja się na to zdobyłam. Reszta ,,obdarowanych,, wacikiem czeka na skaleczenie, upław z nosa itp. Jestem cierpliwa, niech trwa ten stan myślenia-pamiętania-gotowości, być może tkwi w nim nawet większą wartość niż potencjalnym efekcie końcowym.
Dodatkowo, z racji oddalenia od wielu potencjalnych ,,dawców,, rodzi się ciekawa forma, sztuka bio-poczty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow