środa, 23 kwietnia 2014

earthing (changing of levels)

Drips hang usually over his head.
They are artificially supported
and they give artificial support.
Like a soap bubbles, they float over
and signal danger of dematerialization.
I try to change level.
Drips weight a lot, pull on the bottom like a stones.
Like a all tools for a rescue have a power to destruction too.
They give nothing and take nothing.

kroplówki zwykle są nad
wiszą nad głową
sztucznie podtrzymywane
same podtrzymują przy życiu
jakby sugerując się dźwignięcie
ale też niczym bańki mydlane
unoszą się nad głową

Dodaj napis
sygnalizując zagrożenie ,,cudowną,, dematerializacją

a gdyby zmienić level
i rolę
a właściwie obnażyć drugie kroplówek oblicze



one ciążą w dół, obciążają
przygnębiają
niczym kamienie ściągają na dno

jak każde narzędzie ratujące
mają moc niszczącą

wypełnione gipsem stają się pasywnymi odważnikami
niczego nie dają, nie dozują
ale i nic nie są w stanie już przyjąć











przyczepione do pętli na szyję
tworzą z nią udany destrukcyjny tandem






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Karolina Żyniewicz 2009 – gradueted from the Academy of Fine Arts in Łódź; Solo exhibitions: 2014 - Delectatio morosa, Milosc Gallery, Toruń; Hiperfobium, Lameli Gallery, Krakow; 2013 – Quarantine, Wozownia Gallery, Toruń; 2012 – Private life of life, Baszta Gallery, Zbąszyń; 2011 – Fear for darkness, BWA Katowice; Kuriosa, Art Agenda Nova, Krakow; 2010 – Spielsache, Academy of Fine Arts in Krakow; 2009 – Homo ludens, Fabrystrefa Gallery, Łódź; Group exhibitions: 2015 - Flow, fallout skies, bad weather, Mona Inner Spaces, Poznań, 2014 –LOCAL, The Dock Art Centre, Carrick on Shannon, Ireland; inSpiracje/Xtreme, 13 Muz, Szczecin; Cake and blood, Two Left Hands Gallery, Katowice; 2013 – Exteritories, Toruń, Experiment, Zbąszyń; 2012 – The limit of sculpture, Academy of Fine Arts in Warsaw; Grating of the gums on a meniscus, Cellar Gallery, Krakow; On strange feeling, Zderzak Gallery, Krakow; Organic, Cellar Gallery, Krakow